Nye trimapparater

Publisert av Einar Frislie den 08.10.20.

Tennisgruppa i HIL markerte tirsdag åpning de nye trimapparatene ved siden av tennisbanene i Hamar Park.

Trimapparatene er delfinansiert av Lionskalenderen, som Lions Club Storhamar årlig selger i Hamar. Tennisgruppa har sørget for monteringen, etter å ha mottatt et bidrag fra den samme lionskalenderen.

Nå står apparatene tilgjengelig for allmennheten.

Tennisgruppa hadde snorklipping tirsdag. Framtidens aktører, Jenny og Morgan Musland-Massey, to ivrige unge tennisspillere, klippet snora på de to apparatene før de demonstrerte bruken.

Lions Takker tennisgruppa for at de har ordnet montering og skal ha et oppsyn med apparatene. Tennis og Lions oppfordrer i kor befolkningen til å legge turen om apparatene og tennisbanene for å ta vare på helsa.

Lionskalenderen for 2021 er under produksjon og Lions minner igjen om muligheter for lag og foreninger til å søke om støtte av kalendersalgets midler. Se hjemmesida til Lions Club Storhamar.