Aktivitet i januar 2024

Publisert av Åge Walther Larsen den 30.01.24.

.På klubbens krokveld på Prestrudsenteret underholdt Svein Erik Haug og Olaf Røsset med musikk og sang. Med låter av Ole Ivars, Sven Ingvars, Vazelina og Elvis traff de sitt store publikum, som fylte rommet med allsang og god stemning. Lionsmedlemmene serverte ost og kjeks som ble satt pris på rundt bordene. Kvelden gledet først og fremst kro-gjestene, men det var også en stor glede for servitørene, å ha så mange fornøyde gjester..

På medlemsmøtet ble det presisert at det fortsatt er noen Lionskalendere å få kjøpt i fire av byens forretninger og hos Lionsmedlemmer. Kalendersalget har vært svært vellykket og pengene til de gode formålene er sikret. Lionsklubben er meget takknemlig for innbyggernes oppslutning om aksjonen og de gleder seg til utdelingen. Første utdelingen er allerede utført, 25.000 kroner er gitt til ¨Spleisens¨ ¨Hamargave¨, til SOS Barnebyers arbeid på Gaza.

Møtet ble minnet om at klubben inviterer til informasjonsmøte om Lions og klubbens arbeid, torsdag 8. februar kl. 18;30 i Biblioteket i Kulturhuset. Hit ønskes alle interesserte hjertelig velkommen.